ilsevlaanderen.reismee.nl

Lost in Hastings

Ik was eigenlijk van plan aankomend weekend pas weer een blog te schrijven, maar toen Shirley mij vertelde wat ze allemaal van plan was dit weekend, besloot ik om nu toch nog maar even snel een blog te schrijven. (Het snel is immers al mislukt, want toen ik mijn blog af had viel de computer uit en kon ik weer opnieuw beginnen).

Zoals ik gisteren schreef, was ik uitgenodigd om tennis te komen kijken, en een potje mee te spelen. Mij werd verteld dat dit om 16.00 begon, dat ik bij de 'Middle School' moest zijn en dat dit niet zo ver bij mijn huisje vandaan is. Immers werd mij niet verteld waar het was, dus ik dacht dat dit niet moeilijk te vinden was.

Ook was mij verteld dat de heenweg naar de 'Middle School' niet zo leuk was om te fietsen, omdat ik een heuvel op moest! Eenmaal op de mountainbike gestapt, vond ik een heuvel waar ik dan maar tegenop ging fietsen (dit was niet heel lekker om te doen, aangezien het hier 102 fahrenheid is, oftuel; 40 graden). Ik dacht nog; dit gaat helemaal goedkomen!

Na een tijdje fietsen, kwam ik uit bij de High School, toen begon ik te beseffen dat ik misschien toch niet de goede heuvel opgefietst was... Het leek mij toen verstandig om dan maar aan iemand de weg te gaan vragen. Ik vroeg aan een vrouw die haar hond aan het uitlaten was, wat de weg was naar de 'Middle School', zij vertelde mij dat ik daar best een stuk vandaan was. Ze vertelde mij ook dat ik een andere berg op moest fietsen, ze gaf mij een straatnaam, en als ik die weg zou volgen dan zou ik uitkomen bij de school! Het had leuk geweest als ik die straatnaam ooit tegen gekomen was......

Nadat ik de heuvel opgefietst was, leek het mij verstandig om even aan iemand anders te vragen waar ik nu naartoe moest fietsen. Ik stopte bij een vrouw en vroeg haar de weg naar de 'Middle School', zij wist mij echter alleen te vertellen dat ik de heuvel af moest fietsen.

Eenmaal beneden zag ik een school in de verte, 'Thank God' dacht ik toen... Tot ik bij de school aankwam, dit bleek namelijk niet de goede school te zijn.

Uiteindelijk na een uur fietsen had ik dan toch de school gevonden, met de tenniscoach gepraat, een ander meisje (Louis) uit Zuid Amerika ontmoet en geen potje tennis meer gespeeld omdat de tennislessen bijna afgelopen waren.

Wel kon de tenniscoach erg lachen om mijn Hastingstour, en had hij veel moeite met het uitspreken van zowel mijn voor als achternaam. Namen als 'Ilsoe', 'Ilsa', 'Ilsure', 'Ilser' vond hij makkelijker dan gewoon 'Ilse'. Van 'Vlaanderen' kon hij niets anders maken dan 'Flanderen'.

Maar na het vinden van de school was ik nog niet klaar, want ik moest ook weer terug. Ik zag dat alle auto's in dezelfde richting het terrein verlieten. Ik dacht; laat ik hun maar volgen, en zien waar ik dan uit kom. Ik kwam uit op een kruispunt waar ik kon kiezen uit; rechtdoor, links of rechts. De meeste auto's gingen rechts de berg op, maar mijn richtings gevoel (die niet zo goed is), zei dat ik links de berg af moest gaan.

Eenmaal onderaan de berg gekomen, zag ik een bord met 'Maple St.' staan, en laat dit nou net de straat zijn waar ik moest wezen....

Conclusie; de school zit 2 straten verderop!!

Morgen ga ik naar de grootste 'Shopping Mall' van de wereld. Zaterdag komen de 2 neefjes van Shirley langs, en ben ik ingehuurd om even 3 uurtjes op deze kleine mannen te passen. Zondag ga ik naar de 'Fair' (wat geloof ik om heel veel eten draait).

Reacties

Reacties

Martin

Veel plezier in de shopping mall en op de fair! Gelukkig vind je het eten in Amerika lekker dus dat komt wel goed zondag.

monique

Ha ha ha zo beleef je nog wat, heel veel plezier van het weekend we lezen op je volgende blog wel hoe het was.
liefs van mij.

Stef

Haha...

oma

hi Ilse we hebben weer genoten van je verslagen en gelachen dat de school uiteindelijk maar 2 straten ver is ,liefs x

Natalie

Whahaaa, zoooo herkenbaar dit! Maar.... je bent er uiteindelijk gekomen! Goed gedaan. Zo te horen ontmoet je veel mensen. Leuk hoor. Grootste shoppingmall van de wereld?? Sorry, maar die staat in Dubai!! Of hebben ze daar ook nog nooit van gehoord, ha ha.. ;) Veel plezier daar.

Tessa

hahahahah echt weer iets voor ilse:) veel plezier bij shoppen he! kuss

Yvette

Haha sukkeltje ;)
Lekker geshopt??
xxx

Yvonne van Schaik

Hi Ilse form the Unites States,
Je trotse moeder gaf me je blogadres, dus ik lezen! Stoer joh helemaal daar! Veel plezier met heuvels fietsen, shopping malls en school.
Greetings from Nederhorst

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active